Δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα
Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο με τη Ferrari που κόστισε τη ζωή στον Τζώρτη Μονογυιό, μίλησε στην ΕΡΤ ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.
Ο γνωστός εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, αναλύει τα δεδομένα του δυστυχήματος, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο του οδηγού του super car.
«Mέσα σε τρεισήμισι μήνες είχαμε δύο θανατηφόρα ατυχήματα στο σημείο αυτό και λίγο πιο κάτω», είπε και συμπλήρωσε πως: «Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο. Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα».
Αναφέρθηκε σε παρόμοιο περιστατικό που συνέβη με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία και χτύπησε σε δένδρο καθώς και σε σημείο που ήταν κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δεν σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα.
Αναρωτήθηκε επίσης μήπως είχαν απενεργοποιηθεί από τον οδηγό συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, γιατί πρόκειται για αυτοκίνητο με πολλά συστήματα ασφαλείας.
Τι λέει ο Γιώργος Πατούλης για την απουσία προστατευτικών κιγκλιδωμάτων
Ο Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, σε τηλεφωνική σύνδεση που είχε με το «Χαμογέλα και Πάλι» μίλησε για το θανατηφόρο τροχαίο του Τζώρτζη Μονγυιού, και κλήθηκε να απαντήσει για γεγονός ότι δεν υπήρχαν προστατευτικά κιγκλιδώματα στο σημείο που έγινε το θανατηφόρο τροχαίο, που στοίχησε τη ζωή στον 45χρονο.
«Από την πρώτη στιγμή έχουμε δώσει μεγάλη έμφαση στην οδική κυκλοφορία και γι’ αυτό βλέπετε μεγάλες ασφαλτοστρώσεις και φωτισμούς LED, αλλά απο εκεί και πέρα θα πρέπει όλοι μας να ξέρουμε ότι έχουμε ένα εργαλείο όταν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο και θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες στο πως το χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας σε κάποιο σημείο, όπου εκεί κανείς μπορεί να κινείται με υψηλές ταχύτητες. Υπάρχουν και δρόμοι εντός αστικού ιστού, που το όριο τους είναι τα 50 χιλιόμετρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο περιφερειάρχης και συμπλήρωσε: «Αντιλαμβάνεστε ότι θέλει ειδική εκπαίδευση και να γίνει κατανοητό ότι εδώ δεν έχουμε δρόμους που να δίνουν την δυνατότητα να πας σε μία πίστα να τρέξεις. Θέλει τεράστια εμπειρία και εκπαίδευση. Αν αυτό το όχημα ήταν στα Λιμανάκια, αντιλαμβάνεστε τι θα μπορούσε να είχε συμβεί;».
Ο Γιώργος Πατούλης τόνισε: «Όταν λέμε ότι είναι δρόμος που περνάει από κατοικίες δεν μπορεί να παίρνει το εργαλείο στα χέρια του και να σκοτώνει ανθρώπους. Τι θέλουμε; Να κάνουμε μία σιδηρόφραχτη επειδή κάποιοι παιρνουνε τα εργαλεία στα χέρια τους και δεν ξέρουν να τα χρησιμοποιούν; Δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη υπόθεση» και έκλεισε λέγοντας: «Θέλουμε να προσέχουμε, να είμαστε εκπαιδευμένοι οδηγοί και σοβαροί».
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
Απολύτως απαραίτητα cookies
Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.
Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.