«Ο χειριστής, ο Επαμεινώνδας Κωστέας ήταν από τους πλέον έμπειρους εκπαιδευτές. Η ηλικία του και η εμπειρία του δεν υπάρχει περίπτωση να συνηγορούν πως έγινε κάποιο ανθρώπινο σφάλμα και έχασε τη ζωή του», λέει σε συνέντευξή του στην τηλεόραση της «Ζούγκλας» ο Γιώργος Γερούλης, Αντιπτέραρχος ε.α. και πρώην υποδιοικητής της Σχολής Ικάρων και προσθέτει: «Αυτό το ατύχημα είναι το έκτο από τότε που πήραμε τα συγκεκριμένα αεροσκάφη Τ-2, με πρώτο το θανατηφόρο ατύχημα που έχασε τη ζωή του Μοίραρχος. Στα 3 από τα 6 περιστατικά υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα, όμως ο συντελεστής ατυχημάτων δείχνει ότι είναι ένα πολύ αξιόπιστο αεροσκάφος».
Ο Γιώργος Γερούλης κατά τη διάρκεια της συζήτησης ερωτηθείς για το πώς μπορεί να έγινε το συγκεκριμένο δυστύχημα αναφέρεται αναλυτικά σε κάποιες περιπτώσεις με βάση την εμπειρία του. Ο Αντιπτέραρχος ε.α. κατά την διάρκεια της 36τούς θητείας του στην Π.Α. υπηρέτησε ως χειριστής και εκπαιδευτής μαχητικών αεροσκαφών σε ρόλους αναχαίτισης και βομβαρδισμού, ως εκπαιδευτής εδάφους σε διάφορα σχολεία της Αεροπορίας, στο Κέντρο Αεροπορικής Τακτικής και στη Σχολή Ικάρων. Σημειώνεται πως οι έρευνες για τις ακριβείς συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε η τραγωδία συνεχίζονται. Συνέντευξη: Χρήστος Μαζάνης.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
Απολύτως απαραίτητα cookies
Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.
Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.