Τα στοιχεία που φέρνουν στο φως οι συνάδελφοι του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας, μιλώντας στο MEGA, είναι αποκαλυπτικά. Από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ για να προβιβαστεί σε σταθμάρχη της Λάρισας, αναλαμβάνοντας καθημερινά ευθύνη για χιλιάδες ζωές.
Ο λόγος για τον μοιραίο για την τραγωδία στα Τέμπη σταθμάρχη, που ήδη κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για το δυστύχημα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Live News, οι αποδοχές στη θέση αυτή είναι έως 3.500 ευρώ μικτά, με τον 59χρονο να τοποθετείται, όπως αποκαλύπτεται, σε αυτό το πόστο μόλις… πέντε ημέρες πριν από την τραγωδία!
Συγκεκριμένα, η γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Όλγα Γεροβασίλη, μιλώντας στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA, δήλωσε πως ο σταθμάρχης ήταν μόλις πέντε μέρες στο πόστο του.
Διευκρίνισε, μάλιστα: «Δεν λέμε πότε προσλήφθηκε, λέμε πότε μπήκε στη θέση αυτή, για να κάνει αυτή τη δουλειά».
Σύμφωνα με τους συναδέλφους του 59χρονου, επίσης, η εκπαίδευσή του κράτησε περίπου έξι μήνες. Όσο για την πρακτική του; Δηλαδή, το διάστημα που άρχισε να εφαρμόζει όλα αυτά που έμαθε, υπό την επίβλεψη κάποιου πιο έμπειρου; Εδώ η επιτροπή που θα ερευνήσει, θα… σηκώσει τα χέρια ψηλά.
Ο σταθμάρχης ρίχτηκε – υποτίθεται – στα «βαθιά» σε ένα επαρχιακό σταθμό, της Καλαμπάκας, από όπου, όπως λένε οι συνάδελφοί του, περνάνε δυο τρένα τη μέρα.
Όσο για την πρώτη του βάρδια ως σταθμάρχης Λάρισας, χωρίς άλλον να τον επιβλέπει, ήταν την Παρασκευή, πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.
Καταγγελία-σοκ από τον συνήγορο τραυματία
Την ίδια ώρα, ο δικηγόρος του πολυτραυματία, που κατέθεσε την πρώτη μήνυση για την τραγωδία, αποκάλυψε μια πληροφορία, η οποία εάν επαληθευτεί, τότε δίνει νέα διάσταση ως προς τις συνθήκες που οδήγησαν στο ασύλληπτο δυστύχημα.
«Μας είπαν ότι ακούγονταν μουσικές. Μουσικές μέσα από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας, 11… μόλις αναχώρησε το τρένο, ακούγονταν μουσικές και γενικά… χαρούμενοι και ήταν πολλά άτομα δηλαδή. Γιατί είναι σε κατοικήσιμη περιοχή ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός.
»Εμείς θα καλέσουμε, εκείνο το βράδυ, ποιοι ήταν μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό, να δώσουν όλοι κατάθεση στον κ. ανακριτή. Όλοι. Είναι πολλοί μάρτυρες, δηλαδή, αυτής της υποθέσεως που λέω, που πρέπει να ερευνηθεί ένας – ένας. Εκείνη την ώρα, να ξέρετε, υπάρχουν στα βιβλία της Hellenic Train, όλοι οι εργαζόμενοι που ήταν εκεί πέρα», δήλωσε ο δικηγόρος πολυτραυματία, Γιώργος Μπαρτζώκης.
Την Πέμπτη, το Live News αποκάλυψε την «τρύπα» στην προκήρυξη για τις 90 νέες θέσεις εργασίας στην εταιρεία.
Σήμερα, αποκαλύπτεται ότι η προκήρυξη αυτή, δεν πραγματοποιήθηκε μέσω ΑΣΕΠ, αλλά μέσω ενός πληροφοριακού συστήματος προσλήψεων, το οποίο αγοράστηκε από τον ΟΣΕ έναντι 37.200 ευρώ, διευκολύνοντας έτσι την επιλογή των «ημετέρων».