Ειδήσεις απο Μεσσηνία
Παρέμβαση Αντωνίας Μπούζα για το ενδεχόμενο λειτουργίας διεθνούς κέντρου εκπαίδευσης πιλότων στο αεροδρόμιο Καλαμάτας
Ανέβηκε
4 έτη πρινστις
από
Kalamata TimesΏρα κοινωνικής ευθύνης για όλους, αιρετούς και πολίτες .
Το ενδεχόμενο της υλοποίησης του κυβερνητικού σχεδίου για την ανάπτυξη στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης πιλότων στρατιωτικών αεροσκαφών, ενέχει πολλές δυσκολίες, αναστατώσεις και προβλήματα.
Προβλήματα που θα ενταθούν ιδίως στο Δήμο Μεσσήνης και στο Δήμο Πύλου – Νέστορος, αφού η προτεινόμενη συμφωνία θα αφορά δέσμευση για 20 χρόνια του τουριστικού «φιλέτου» της Μεσσηνίας στις ανάγκες των εκπαιδευτικών αναγκών, ενώ θα επηρεάσει δυσμενέστατα την πρωτεύουσα του Δήμου Μεσσήνης.
Η πόλη της Μεσσήνης, η οποία εκτός άλλων προβλημάτων που παραμένουν άλυτα και με αυτήν την προοπτική, θα οδηγηθεί σταδιακά στο περιθώριο κάθε αναπτυξιακής πρωτοβουλίας.
Αν μάλιστα ισχύσει και ο κρυφός σχεδιασμός για τη λειτουργία σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων από κοινού με την Καλαμάτα και τη Δυτική Μάνη πλησίον της Μεσσήνης, ίσως οι κάτοικοι να πρέπει να κληθούν να απαντήσουν στο δίλημμα, αν θέλουν να ζήσουν αξιοπρεπώς ή θα επιτρέψουν να υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο η ποιότητα ζωής τους.
Η εν λόγω συμφωνία που συζητείται με το Ισραήλ, ίσως δείχνει θετική ως προς την ισχυροποίηση της γεωπολιτικής θέσης της Χώρας μας και της εξωτερικής μας πολιτικής.
Είναι δυσμενής όμως, σε ότι αφορά την ποιότητα ζωής και κατεύθυνσης ανάπτυξης της Μεσσηνίας.
Ας αναλύσουμε κάποια στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σχετικά με την Ισραηλινή πρόταση. Αφορά αρχικά εκπαίδευση στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας , πιλότων Ελλήνων και Ισραηλινών, αλλά και άλλων εκπαιδευόμενων από χώρες της Ανατολής και όχι μόνο. Ως εκπαιδευτικά μέσα, θα συνεχίσουν να πετούν μέχρι το 2023 τα θορυβώδη αεροσκάφη Τ2, ενώ κύρια εκπαιδευτικά μέσα, θα είναι τα Τ6 Texan και θα προστεθούν και αεροσκάφη Μ-346.
Θα υπάρξει και η αναγκαία υποστήριξη, συντήρηση, επισκευή και δοκιμές των κινητήρων των πτητικών μέσων (ως γνωστόν προκαλούν έντονη ηχορύπανση).
Στη συμφωνία μιλούν για 3500 ώρες πτήσης ετησίως.
Δηλαδή, κάθε μέρα στον εναέριο χώρο πάνω από την πόλη της Μεσσήνης κυρίως, θα πετούν περίπου 10 αεροσκάφη και πιθανώς περισσότερα, πάνω από 10 ώρες ημερησίως, τα οποία για να ολοκληρώσουν μία εκπαιδευτική πτήση, απογειώνονται και προσγειώνονται αρκετές φορές και φυσικά δεν μπορούν να παρεκκλίνουν από την καθορισμένη πορεία του συγκεκριμένου κύκλου προσέγγισης στον αεροδιάδρομο. Με λίγα λόγια, σε κάθε μία ώρα πτήσης, θα περνά πάνω από την πόλη της Μεσσήνης το κάθε ένα αεροσκάφος περίπου 12 φορές, ήτοι όλα μαζί πάνω από 120 φορές, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακουστική όχληση που θα δημιουργούν, τους κάθε λογής κινδύνους και την σίγουρη περιβαλλοντική υποβάθμιση.
Άλλο επίσης ανησυχητικό θέμα, αφορά την πιθανότητα επαναλειτουργίας του πεδίου βολής Σχίζας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της εκπαίδευσης.
Βέβαια με αυτά τα δεδομένα, η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής φυσικά δεν θα μπορεί να συνεχιστεί, ούτε να υπάρξει νέα προοπτική. Ζητούμενο είναι σε τέτοιο ενδεχόμενο, να ξεκαθαρίσει και το μέλλον του πολιτικού αεροδρομίου Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, το οποίο ήδη από αστοχίες των νέων υπευθύνων της τουριστικής Περιφερειακής πολιτικής, οδηγείται σε απαξίωση, καίτοι έφτασε επί ημερών διοίκησης Τατούλη, να είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο Περιφερειακό Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο .
Ακούσαμε κάποιους πολιτικούς εκπροσώπους μας, που δυστυχώς επιδερμικά αποδέχτηκαν αυτόν τον κυβερνητικό σχεδιασμό, χωρίς όμως να αναλύσουν όλες τις αρνητικές παραμέτρους του θέματος.
Μένει να ακούσουμε και την Περιφερειακή και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, που ανεξηγήτως, σιωπούν μέχρι στιγμής, αλλά και να ζητήσουμε επίσημη ενημέρωση για τους σχεδιασμούς αυτούς.
Ας αναλογιστούμε όμως, πως με ότι αποφασιστεί ΣΗΜΕΡΑ, θα δεσμευτεί για 20 χρόνια ο τόπος και θα επηρεαστεί η ανάπτυξη και η ποιότητα ζωής των πολιτών στο ΜΕΛΛΟΝ.
ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΝΕΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Ενδιαφέρουσες Ειδήσεις
-
ΣΚΕΑΚ: Δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη με διαφορετική πολιτική στον Τουρισμό
-
Αντωνία Μπούζα: Βήματα σημειωτόν για τον τουρισμό της Πελοποννήσου
-
Συνελήφθη 19χρονος που επιχείρησε να ταξιδέψει παράνομα για Ιταλία μέσω Καλαμάτας
-
Παρέμβαση Χανδρινού για την εγκατάλειψη του τουριστικού περιπτέρου του Δήμου στο αεροδρόμιο!
-
Από Παρίσι – Καλαμάτα κάθε Σάββατο, τέσσερις ώρες δρόμος
-
Πρόταση Χανδρινου να αναλάβει η δημοτική αρχή προσωρινά τις έκτακτες δαπάνες, για την εύρυθμη λειτουργία του αεροδρομίου
-
Τεράστιες πλέον οι ευθύνες της Κυβέρνησης από την εικόνα εγκατάλειψης του αεροδρομίου Καλαμάτας
-
Η Καλαμάτα υποδέχτηκε την πρώτη πτήση από Παρίσι
-
Υποδοχή της πρώτης πτήσης της αεροπορικής εταιρείας AIR FRANCE στον Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας
-
Αντωνία Μπούζα: Τα μηνύματα της κάλπης
-
Ψήφος: Δικαίωμα ή υποχρέωση;
-
Στο Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας η πρώτη πτήση από Στοκχόλμη
-
Αυλαία για την τουριστική περίοδο με αφίξεις – αναχωρήσεις πτήσεων εξωτερικού
-
Δείτε τις αεροπορικές συνδέσεις από το αεροδρόμιο Καλαμάτας για τη θερινή περίοδο 2024
-
Στις Ευρωεκλογές ΔΕΝ απέχουμε ούτε ψηφίζουμε χαλαρά ή διαμαρτυρόμενοι
-
Γιατί δεν αντιδρούμε;
-
Π. Νίκας, “Ο βασικός πυλώνας της τουριστικής μας ανάπτυξης πάσχει και γι’ αυτό βέβαια δεν ευθύνεται η αερολιμενάρχης”
-
Πόσο ασφαλείς νοιώθουν οι Έλληνες σήμερα;
-
Αντωνία Μπούζα: Τελικά η αποχή από τις εκλογές εξυπηρετεί ή αποδοκιμάζει ;
-
Λίγο πριν την κάλπη της 8ης Οκτωβρίου
-
Διεθνείς συνδέσεις με 9 χώρες και τον ερχόμενο Οκτώβριο μέσω του Αεροδρομίου Καλαμάτας
-
Αεροπορική σύνδεση της Καλαμάτας με την Αθήνα
-
Μανώλης Μάκαρης από αεροδρόμιο Καλαμάτας Απολύτως αναγκαία η υποστήριξή του από την Περιφέρεια Πελοποννήσου
-
Το …τάμα του Μητσοτάκη στην Καλαμάτα
-
Βασίλης Τζαμουράνης: Η ανάπτυξη του Αεροδρομίου Καλαμάτας προτεραιότητα (με πράξεις)
-
Δείτε το πρόγραμμα πτήσεων Ιουνίου στον διεθνή αερολιμένα Καλαμάτας
-
Ο Μανώλης Μάκαρης για την κατάσταση στο αεροδρόμιο Καλαμάτας
-
Στην Καλαμάτα ο Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο Παρασκευή
-
Πράσινη Πελοπόννησος: «Αναγκαία η εύρυθμη λειτουργιά του διεθνούς αεροδρομίου της Καλαμάτας»
-
Το πρόγραμμα πτήσεων Απριλίου στο αεροδρόμιο Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”
Πρόσφατα Άρθρα
Σχολεία: Κλειστά τη Δευτέρα ‑ Τι θα ισχύσει με τις απουσίες
Νέο δίκτυο μονοπατιών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
Γιώργος Καραμπάτος: Τι μπορεί να γίνει ώστε οι κατ’ επάγγελμα αγρότες να ζουν από τη δουλειά τους;
Το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων για ποδόσφαιρο, μπάσκετ και τα υπόλοιπα σπορ
Ξεκίνησαν τα Σχολικά Γεύματα για την σχολική χρονιά 2024-2025
AddUrl.gr | Κατάλογος Ιστοσελίδων
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
-
Ειδήσεις απο Μεσσηνία17 ώρες πριν
Νέο δίκτυο μονοπατιών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
-
πρέπει να δεις17 ώρες πριν
Σχολεία: Κλειστά τη Δευτέρα ‑ Τι θα ισχύσει με τις απουσίες
-
πρέπει να δεις17 ώρες πριν
Γιώργος Καραμπάτος: Τι μπορεί να γίνει ώστε οι κατ’ επάγγελμα αγρότες να ζουν από τη δουλειά τους;
-
πρέπει να δεις18 ώρες πριν
Ξεκίνησαν τα Σχολικά Γεύματα για την σχολική χρονιά 2024-2025
-
Τηλεόραση17 ώρες πριν
Το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων για ποδόσφαιρο, μπάσκετ και τα υπόλοιπα σπορ