Καλλιτέχνες εκφράζουν την απογοήτευσή τους μετά την αποκάλυψη ότι ο ηθοποιός Steve Carell (Στιβ Καρέλ) πληρώθηκε με 12,5 εκατομμύρια δολάρια για να δανείσει την φωνή του στον Gru στη νέα ταινία κινουμένων σχεδίων «Minions: The Rise of Gru».
Αυτή η απογοήτευση φαίνεται ακόμα πιο δικαιολογημένη αν σκεφτεί κανείς ότι η τελευταία ταινία της NCBUniversal και της Illumination ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια δολάρια στο box office πριν από μερικές ημέρες.
Ο προϋπολογισμός του «The Rise of Gru» ήταν 80 εκατομμύρια δολάρια, πράγμα που σημαίνει ότι ο Carell από μόνος του αντιπροσώπευε περισσότερο από το 15% του κόστους της ταινίας. Αυτό είναι ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό για να πληρωθεί για μια δουλειά που ο ίδιος ο Carell παραδέχεται ότι απαιτεί πολύ μικρή προσπάθεια από μέρους του.
«Απλά εμφανίζεσαι και κάνεις μια ηλίθια φωνή για περίπου πέντε ώρες» «Είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο και δεν θα πω ψέματα», δήλωσε για τη φωνητική υποκριτική σε συνέντευξή του στην Kate Bouldan του CNN τον Ιούνιο του 2013, κατά την προώθηση του Despicable Me 2. «Είναι τρελό. Μπορείς να μπεις και να δείχνεις απαίσιος. Ναι, μπορείς να φορέσεις τις πιτζάμες σου. Απλά εμφανίζεσαι και κάνεις μια ηλίθια φωνή για περίπου πέντε ώρες».
Το συναίσθημα του Carell δεν είναι το μοναδικό μεταξύ δημοφιλών ηθοποιών που αναλαμβάνουν να δανείσουν τις φωνές τους σε ήρωες για μεγάλου προϋπολογισμού ταινίες κινουμένων σχεδίων. Συχνά υπάρχει ένας διαχωρισμός μεταξύ των πρωτοκλασάτων ηθοποιών φωνής που δίνουν μια πολύ μικρής διάρκειας παράσταση σε μια ταινία κινουμένων σχεδίων και των επαγγελματιών των οποίων η δουλειά αναλώνεται στο να τους κάνουν να φαίνονται καλοί στη μεγάλη οθόνη.
Στην ίδια συνέντευξη στο CNN ο Carell εξήγησε: «[Μου] πήρε περίπου δυόμισι χρόνια από τη στιγμή που ξεκινήσαμε. Πηγαίνεις κάθε λίγους μήνες και κάνεις μια ενότητα και οι υπεύθυνοι κάνουν animation στη φωνή σου. Έτσι, δεν βλέπεις κανένα κινούμενο σχέδιο. Οπότε, η διαδικασία του animation διαρκεί πολύ καιρό και το βελτιώνουν και προσαρμόζουν το σενάριο».
Σε μια ταινία ή σειρά, ο ηθοποιός είναι ο πλέον υπεύθυνος για το πώς μοιάζει ο χαρακτήρας του και πώς κινείται στην οθόνη. Αυτό δεν συμβαίνει στο animation, όπου ένα τεράστιο μέρος της τελικής απόδοσης βρίσκεται στα χέρια των καλλιτεχνών που εργάζονται ακούραστα για να πετύχουν το άψογο αποτέλεσμα της κίνησης του χαρακτήρα.
Ο καλλιτέχνης της σειράς κινουμένων σχεδίων «The Adventures of Paddington»,Μάθιου Ρόμπερτ Ντέιβις συνόψισε τη γενικότερη αίσθηση σχετικά με τη μεγάλη αμοιβή του Καρέλ σε ένα viral tweet:
«Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο καθένας, αλλά το μεγαλύτερο μέρος αυτού του προϋπολογισμού θα έπρεπε να δοθεί στο προσωπικό κινουμένων σχεδίων. Χρειάζεται κανείς πραγματικά περισσότερα από 1-2 εκατομμύρια για μερικές εβδομάδες δουλειάς; Αυτά τα 10 εκατομμύρια μοιρασμένα στο προσωπικό του στούντιο κινουμένων σχεδίων θα μπορούσαν να αλλάξουν ζωές».
I don’t care what anyone says, but most of that budget should be given to the animation staff. Does someone really NEED more than 1-2mil for a few weeks of VO work? That 10mil divided amongst the actual animation studio staff could change lives. https://t.co/dCSGXRFVEk
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
Απολύτως απαραίτητα cookies
Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.
Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.