Connect with us
Επιμελητηρίο

Ειδήσεις απο Μεσσηνία

Λειψή η Μεσσηνία χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο, φθηνό, ασφαλές μέσον

Ανέβηκε

στις

Λειψή η Μεσσηνία χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο, φθηνό, ασφαλές μέσον 5
Κοινοποιησέ το

ΑΥΞΗΜΕΝΟ παρουσιάζεται το ενδιαφέρον τόσο από πλευράς της τοπικής αυτοδιοίκησης όσο και από το εξωτερικό από Ευρωπαίους τουρίστες που αποτελούν μέλη συλλόγων που λατρεύουν το σιδηρόδρομο για την Μεσσηνία. Κοινή εκτίμηση είναι ότι το μοναδικό ασφαλέστερο μέσο που συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της τοπικής και εθνικής οικονομίας, έχει εγκαταλειφθεί στην Δυτική και Κεντρική Πελοπόννησο.

του Ιωάννης Μποζίκας Μέλος Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων FIPP FAEP

Σε όλα τα μέρη του κόσμου ακόμα και σε αναπτυσσόμενα ο σιδηρόδρομος με κάθε μορφή αποτελεί βραχίονα ανάπτυξης κάθε χώρας, ενώ στην γειτονική Ιταλία οι συρμοί τρέχουν μέχρι 230 χλμ. την ώρα, μόνο στην γραμμή από την Θεσσαλονίκη τα ηλεκτροκίνητα τρένα φτάνουν τα 160 χλμ. την ώρα!

Λειψή η Μεσσηνία χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο, φθηνό, ασφαλές μέσον 6

Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΨΗ ΧΩΡΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ
Η πρωτεύουσα της Μεσσηνίας αποτελεί πλέον ευρωπαικό και μελλοντικά παγκόσμιο τουριστικό προορισμό λόγω των τουριστικών επενδύσεων που διεξάγονται στην περιοχή. Οι Ευρωπαίοι επομένως όχι μόνο αγαπούν την μεταφορά με τρένο καθώς ελκύονται από την μοναδική φύση της Μεσσηνίας, αλλά πιστεύουν όπως διαβάζουμε σε ευρωπαικά φόρουμ ότι το συνδυάζουν με επισκέψεις σε μνημεία, περιηγήσεις, διαμονή σε περιοχές με ταυτότητα και φυσικό κάλλος.
Μάλιστα θυμίζουμε ότι ο Δήμος Καλαμάτας ζητούσε προ καιρού όχι μόνο την λειτουργία προαστικού συρμού αλλά επέκταση σε όλη την Μεσσηνία. 
Πριν λίγο καιρό σε ανακοίνωση του Δήμου Καλαμάτας τονίστηκε ότι, σχετικά με την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, θέμα που ετέθη σε Αναπτυξιακά Συνέδρια,οι αιρετοί εκτίμησαν ότι «εκτός κάθε λογικής το τουριστικό τρένο. Είναι αλήθεια ότι η γραμμή θέλει συντήρηση, θέλει προσωπικό. Είτε ένα τρένο περνάει είτε πενήντα είτε εκατό, το προσωπικό χρειάζεται».
Ο Παναγιώτης Νίκας εξέφραζε την πίστη σε δηλώσεις του ότι «η γραμμή πρέπει να λειτουργήσει ως επιβατική και αν δεν έχουμε τα χρήματα να υλοποιηθεί ως την Καλαμάτα, ας γίνει σταδιακά η επέκταση της γραμμής διεθνών προδιαγραφών», όπως ακριβώς θα συμβεί στο τμήμα μεταξύ Κορίνθου και Λουτρακίου.
Λειψή η Μεσσηνία χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο, φθηνό, ασφαλές μέσον 7
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑ
Μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει τόσο από το εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό- λόγω κόστους καθώς η κρίση οδηγεί σε φθηνά ασφαλή μέσα μεταφοράς- για την λειτουργία γραμμής από Κυπαρισσία- Καλαμάτα ενώ φορείς είχαν προτείνει την επανασύνδεση Κυπαρισσίας- Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας καθώς ο ΟΣΕ έχει δεσμευθεί ότι θα λειτουργεί η τουριστική γραμμή Κατάκολο ως Ολυμπία. Σε φόρουμ όπως το tripadvisor και σε φόρουμ οι τουρίστες ζητούν πληροφορίες για το τρένο εδώ και 2 χρόνια…
Ο σιδηρόδρομος που έχει αποδώσει τεράστια οφέλη στη Κυπαρισσία, περιλαμβάνεται στις κύριες προτεραιότητες τόσο του Δήμου Τριφυλίας, του Εμπορικού συλλόγου Κυπαρισσίας, της Ομοσπονδίας Τριφυλιακών συλλόγων, φορέων καθώς και του Διασσυλογικού οργάνου της πόλης. Μάλιστα όσοι είχαν επισκεφθεί την περιοχή με το τουριστικό τρένο πριν λίγα χρόνια επιθυμούν να έρθουν ξανά στη περιοχή καθώς οι συρμοί είχαν πληρότητα!

kafemauroeidisspourgitissesamihttps://pralina.gr/
Κοινοποιησέ το
Advertisement

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

AddUrl.gr | Κατάλογος Ιστοσελίδων

ΔΗΜΟΦΙΛΗ