10 βασικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε κατά την κατασκευή e-shop
- Απλό εικαστικό που να διαθέτει σχηματική και χρωματική αρμονία. Άσχημο είναι κάθε web site που στερείται σχήματος ( Α – σχημο) . Αν αυτός ο κανόνας είναι γενικός στην κατασκευή ιστοσελίδων όσο αφορά ένα e-shop είναι ιερός υπό την έννοια ότι στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο χρήστης καλείται να αγοράσει online. Φρου φρου και αρώματα ίσως να είναι και όμορφα σε κάποιες περιπτώσεις αλλά σίγουρα δεν εμπέουν αξιοπιστία
- Πλήρη στοιχεία επικοινωνίας που να είναι ευδιάκριτα από την πρώτη σελίδα κιόλας. Ένα κινητό τηλέφωνο δεν αρκεί. Χρειάζεστε σταθερό , δ/νση και email τουλάχιστον.Θα αγοράζατε εσείς από κάποιον περαστικό στο δρόμο; Αν ναι σας διαβεβαιώνω ότι οι περισσότεροι δεν θα το έκαναν. Ακόμα και απο το σπίτι σας να λειτουργείται να το αναφέρετε. Η ειλικρίνεια δεν κοστίζει τίποτα αλλά αγοράζει πολλά.
- Μια σελίδα και μόνη για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η σελίδα πληρωμών είτε πρόκειται για μέλος – χρήστη είτε για επισκέπτη οφείλει να είναι onepage (σε μια σελίδα όλη η διαδικασία της παραγγελίας) Όταν ο user ή ο απλός επισκέπτης ολοκληρώνει την παραγγελία σε μια και μόνη ιστοσελίδα αυτό αφενός τον διευκολύνει αφάνταστα και αφετέρου μειώνονται σημαντικά τα όποια σφάλματα ενδεχομένως μπορεί να κάνει ο χρήστης και τα οποία θα οδηγήσουν σε πιθανή ακύρωση της όποιας παραγγελίας.
- Εγκαταστήστε ένα πιστοποιητικό SSL εκτός και εάν ή αν η συναλλαγή με πιστωτικές κάρτες (το σημείο που φοβάται περισσότερο ο χρήστης) πραγματοποιείται μέσω ελληνικής τράπεζας ή του paypal . Εκεί τονίζετε ότι τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας θα δοθούν σε ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον όπως αυτό της ελληνικής τράπεζας (που γνωρίζει) ή του paypal (που επίσης έχει ακουστά). Να προτιμήσετε αυτή την λύση. Γλιτώνετε μπελάδες και αυξάνεται την αξιοπιστία σας
- Μελετήστε τον ανταγωνισμό και εξασφαλίστε ότι οι τιμές σας είναι ανταγωνιστικές. Όταν αναζητούσατε εσείς στο google για κατασκευή eshop δεν ψάχνατε και για την καλύτερη τιμή;
- Αξιόπιστο web hosting για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ας κοστίσει και κάποια ευρώ παραπάνω τον χρόνο. στίσει 20-30 ευρώ περισσότερο. Όσα “εξοικονομησετε” με αυτή την λογική θα τα δώσετε πολλαπλάσια όταν θα έχετε το e-shop σας down απο μια σειρά λόγων που έχουν σχέση με τον hosting provider σας.
- Προσφορές και Εκπτώσεις. Μαγικές λέξεις που αγαπούν οι αταναλωτές είτε περπατούν σε μια αγορά είτε σερφάροντας στο διαδίκτυο. Φροντίστε έτσι ώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να υποστηρίζει εκπτωτικά κουπόνια και προσφορές ορατές στην πρώτη σας σελίδα. Αυτή είναι η βιτρίνα του e-shop σας.
- Μοναδικούς σύντομους τίτλους σε όλα τα προιόντα . Το Α και το Ω στην προώθηση της ιστοσελίδας σας. Μην βάζετε σεντόνια με ίδιους τίτλους , λέξεις κλειδιά και περιγραφές σε όλα τα προιόντα σας προσπαθώντας να “ξεγελάσετε” το Google. Το google απλά το καταλαβαίνει και απλά θα δείξει στην ιστοσελίδα σας την έξοδο από τα αποτελέσματα του.
- Απλά και ξεκάθαρα έξοδα αποστολής . Σε διαφορετική περίπτωση ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει παραγγελία. Η χρήση απλών και γενικών κανόνων ακόμα και αν αυτή σας επιβαρύνει σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις με κάποια ευρώ είναι προτιμότερη από την απώλεια μιας παραγγελίας. Σκεφθείτε ανοικτόμυαλα. Αποδίδει οικονομικά.
- Αναφορά στον ΦΠΑ από την αρχή. Μην το δει ο πελάτης την ώρα που έχει φτάσει στην πληρωμή. Μπορεί να το εκλάβει ως σκόπιμη παραπλάνηση εκ μέρους σας ή απλά να μην καταλάβει και να θεωρήσει ότι επιχειρείτε να τον ξαφρίσετε στο παρά πέντε. Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια πρέπει και να δείχνει τίμια.