Με τον πιο δυναμικό τρόπο ξεκίνησε η εβδομάδα για τα reality της ελληνικής τηλεόρασης.
Από τη μία πλευρά το Greece’s Next Top Model ολοκλήρωσε τη φάση των auditions αλλά και αυτή του Id catwalk, με τους καλύτερους να εντυπωσιάζουν τους τέσσερις κριτές και να περνούν στο bootcamp.
Από την άλλη, το Big Brother ήταν γεμάτο δυνατές στιγμές, αφού η Χριστίνα Ορφανίδου μίλησε στον “Μεγάλο Αδελφό” για το ροζ βίντεο ενώ η Άννα Μαρία Ψυχαράκη ξέσπασε σε κλάματα αναφερόμενη στα δύσκολα παιδικά χρόνια που έζησε.
Ποιο reality κατάφερε να κερδίσει τη “μάχη” της τηλεθέασης και να φτάσει την κορυφή;
Σύμφωνα με τα μη καθαρά νούμερα της Nielsen το GNTM συγκέντρωσε στο δυναμικό κοινό 25,2% και στο σύνολο 18%. Το Big Brother έμεινε πίσω σημειώνοντας στο δυναμικό κοινό 17,8% και στο σύνολο 16,2%.