Kalamata Times

Εγκλωβισμένη η Δ. Μεσσηνία με απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο αναζητά διέξοδο στην εξωστρέφεια

Εγκλωβισμένη η Δ. Μεσσηνία με απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο αναζητά διέξοδο στην εξωστρέφεια 2
Κοινοποιησέ το

ΤΗΝ δημοτική αρχή που θα απεγκλωβίζει τις παραγωγικές δυνάμεις της Τριφυλίας προσδίδοντας μεγάλη αξία στην εξωστρέφεια διεκδικώντας τους οδικούς άξονες που μας αναλογούν, αναμένουν οι πολίτες του ιστορικού Δήμου της Μεσσηνίας. Με αφορμή τα ρεπορτάζ για τα 192 σημεία παγίδες σε όλη την Μεσσηνία, καθώς τα μισά εξ αυτών εντοπίζονται στην δυτική πλευρά του νομού, αποτελούν μείζον θέμα για το μέλλον του τόπου αλλά και την κινητικότητα για τον ΑΞΟΝΑ Καλονερό- Τσακώνα ήρθε ο καιρός να πούμε ορισμένα αυταπόδεικτα γεγονότα κι αλήθειες.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΟΥΦΛΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ

Κατά καιρούς έχουμε παρουσίαση το ρεπορτάζ από το 2001 ή τουλάχιστον μέχρι τότε για τις δεσμεύσεις που αφορούσαν το καλό νερό -Τσάκωνα από την εποχή κιόλας που ήταν υπουργός ο Γιώργος Σουφλιάς. Από τότε μέχρι τώρα μόνο πάνε βάση οδικής ασφάλειας έχουν υλοποιηθεί και αυτό με ευθύνη της περιφερειακής αρχής.

Δεν είναι μόνο ο “ευρωπαικός” άξονας Καλονερό-Τσακώνα που εκκρεμεί από το 1990, τώρα σημειώνονται προβλήματα ιδίως στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της Τριφυλίας. Ο άξονας Φιλιατρά-Γαργαλιάνοι που πιπιλίζεται από το 2009 αποτελεί μελανό σημείο για τη περιοχή καθώς φέτος τον Φεβρουάριο δόθηκε προτεραιότητα στο αναπτυξιακό συνέδριο με την υπόσχεση να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ της περιφέρειας με 20 εκ. ευρώ μαζί με τον άξονα Μεσσήνη-Αρχαία Μεσσήνη. Το μόνο που κινείται είναι οι βελτιώσεις χάραξης στο τμήμα Βάλτα-Γαργαλιάνοι στο οποίο υπήρξε μελετητική ωριμότητα.

του ΙΩΑΝ.ΜΠ.


Κοινοποιησέ το
Exit mobile version