Kalamata Times

Χρυσό βραβείο σε διεθνή θεσμό απέσπασε το διαφημιστικό σποτ “Peloponnese – Greece beyond the obvious”

Χρυσό βραβείο σε διεθνή θεσμό απέσπασε το διαφημιστικό σποτ “Peloponnese – Greece beyond the obvious” 1
Κοινοποιησέ το

Χρυσό Βραβείο απέσπασε το περυσινό διαφημιστικό τουριστικό σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου “Peloponnese – Greece beyond the obvious” στο πλαίσιο του παγκόσμια καθιερωμένου θεσμού New York Festivals TV and Film Awards.

Η ανακοίνωση των διακρίσεων έγινε χθες εκ μέρους του πιο πάνω διαγωνιστικού θεσμού, στον διαγωνισμό του οποίου φέτος έλαβαν μέρος φιλμ και τηλεοπτικές παραγωγές από 42 χώρες, ενώ την κριτική επιτροπή αποτελούσαν πάνω από 200 επαγγελματίες του χώρου.

Το διαφημιστικό βίντεο “Peloponnese – Greece beyond the obvious” που δημιούργησε για την Περιφέρεια Πελοποννήσου η Unlimited Creativity, κατέκτησε το Xρυσό Βραβείο στην κατηγορία Corporate Image.

Πρέπει να σημειωθεί ότι τα Νew York Festivals TV and Film Awards αποτελούν επίσημο μέλος του International Committee of Tourism Film Festivals (CIFFT), του οργανισμού που διεξάγει τον μεγαλύτερο διαγωνισμό τουριστικών φιλμ παγκοσμίως, το CIFFT Circuit.

Το CIFFT Circuit βραβεύει τα καλύτερα τουριστικά videos από όλον τον κόσμο, σε πέντε θεματικές κατηγορίες και ολοκληρώνεται στο τέλος του χρόνου.

Την παραγωγή του διαφημιστικού βίντεο για την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου υλοποίησε η Indigo View – Creative Media Productions με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση.

Εδώ μπορείτε να δείτε την ιστοσελίδα όπου αναφέρεται η βράβευση του διαφημιστικού βίντεο για την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου:

https://tvfilm.newyorkfestivals.com/Winners/WinnerDetailsNew/feeadda1-4ddf-45ad-8bfd-e7c89682b297


Κοινοποιησέ το
Exit mobile version