Αυτοψία πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 23 Οκτωβρίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος στο έργο βελτίωσης της 7ης επαρχιακής οδού, συνοδευόμενος από το Διευθυντή Τεχνικών Έργων ΠΕ Μεσσηνίας Δημήτριο Καλδή.
Το έργο με τίτλο: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ 7ης ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕΣΣΗΝΗ – ΕΥΑ ΚΑΙ ΕΥΑ -ΛΑΜΠΑΙΝΑ)» και προϋπολογισμό 8.670.000,00 €, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021- 2027 και βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίησή του. Ειδικότερα μετά τη διαδικασία των επιτάξεων, οι εργασίες του έργου προχωρούν στις θέσεις που έχουν ολοκληρωθεί οι επιτάξεις με απομάκρυνση περιφράξεων, κοπή και απομάκρυνση βλάστησης και δένδρων, καθώς και εργασίες διαμόρφωσης του απαλλοτριωμένου χώρου. Σημειώνεται ότι έχει οριστεί η δικάσιμος στο Μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας στις 2 Δεκεμβρίου τρέχοντος έτους, για τον προσδιορισμό της προσωρινής τιμής μονάδος, εδάφους και επικειμένων, που περιλαμβάνονται στη ζώνη απαλλοτρίωσης του έργου.
Το ενταγμένο έργο πρόκειται να βελτιώσει και αναβαθμίσει μήκος επαρχιακής οδού 8,5 χλμ. περίπου στα τμήματα Μεσσήνη – Εύα και Εύα – Λάμπαινα. Εκτός από το οδικό έργο προχωρούν και τα υπόλοιπα υποέργα της πράξης, ειδικότερα τα υποέργα μετακίνησης – μεταφοράς των στύλων ΔΕΗ και ΟΤΕ, συνολικού ποσού 1.000.000 €, για τα οποία εγκρίθηκε και θα καταβληθεί το προβλεπόμενο ποσό και αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα.
Παράλληλα έχει υπογραφεί, από 19/9/2024, η εργολαβική σύμβαση για το έργο: «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ 7η ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟ: ΜΕΣΣΗΝΗ – ΕΥΑ – ΛΑΜΠΑΙΝΑ», προϋπολογισμού 903.225,81 €, με χρηματοδότηση από το Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης. Με το έργο αυτό, που αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα, προβλέπεται η αντικατάσταση των βαρυτικών αγωγών, του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης, επί της 7ης Επαρχιακής Οδού, στο τμήμα βελτίωσης από Μεσσήνη έως Λάμπαινα. Το έργο αυτό αποκαθιστά τα υφιστάμενα υδρευτικά δίκτυα καθώς η παλαιότητά τους και η έλλειψη σύγχρονων υλικών, έχουν ως αποτέλεσμα την κατασπατάληση νερού καθώς και δυσκολίες στη συντήρησή τους. Στόχος του έργου αποτελεί η μικρότερη δυνατή όχληση στους κατοίκους και στις εγκαταστάσεις της περιοχής εκατέρωθεν της οδού που θα βελτιωθεί, αλλά και η αποτροπή περαιτέρω εκσκαφών επί της νέας οδοποιίας σε μελλοντικό χρόνο.