«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο;
Πολλάκις έχουμε αναρωτηθεί με ποια κριτήρια διαχειρίζεται κάθε δήμος το διαφημιστικό του κονδύλι. Δηλαδή με ποια κριτήρια κατανέμονται τα διαφημιστικά κονδύλια στα ΜΜΕ.
Εν προκειμένω στο Δήμο Καλαμάτας η πλάστιγγα της κατανομής που έγινε μόλις χθες μοιάζει να γέρνει κάπως άνισα. Το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας λαμβάνει αναπόφευκτα η τηλεόραση, ακολουθεί ο έντυπος Τύπος και τελευταία παρά τη αναμφισβήτητη δυναμική τους, έρχονται τα διαδικτυακά Μέσα όπως επίσης παρατηρούνται ανισότητες!
Τα ποσά που επελέγησαν να δοθούν στο κάθε ένα από τα καλαματιανά διαδικτυακά Μέσα που συμμετείχαν στην διαδικασία δεν ήταν ίδια και καθώς φαίνεται τα κριτήρια δεν είναι σαφή, καθαρά ή και αντικειμενικά.
Επιθυμητή είναι μια καλύτερη προσέγγιση του θέματος από τους αρμοδίους όχι μόνον ως προς την αποτελεσματικότητα των ΜΜΕ αλλά και το ακριβές χρηματικό ποσό που διατίθενται σε αυτά από τον προϋπολογισμό για τη διαφήμιση των δράσεων /εκδηλώσεων του Δήμου.
Ακριβοδίκαιο θα ήταν τα συμμετέχοντα διαδικτυακά ΜΜΕ στη διαδικασία να είναι όσα πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και να λαβαίνουν, ανεξάρτητα με την επισκεψιμότητα που έχουν, το ίδιο ποσό από το διαφημιστικό αυτό κονδύλι. Γεγονός που θα ενίσχυε την διαφάνεια της διαδικασίας. Δεν θα ήταν άλλωστε σωστό αν εν προκειμένω το Kalamatatimes λάμβανε περισσότερα χρήματα από ένα άλλο site, ίδιας δυναμικής ή και μικρότερης, ιδίως δε όταν τα διαδικτυακά ΜΜΕ πληρώνονται με αισθητά λιγότερα χρήματα από τον έντυπο και τηλεοπτικό Τύπο (ποσοστό 1 προς 20). Άρα πιο σωστή θα ήταν η ισόποση κατανομή του κονδυλίου ανά κατηγορία ΜΜΕ.
Το KalamataTimes έχει τη δική του διαδικτυακή πορεία στην ενημέρωση και η προτίμηση του κόσμου το κρατά σταθερά ψηλά! Εξ ού και τα υψηλά νούμερα επισκεψιμότητας που διαθέτει, τα οποία έχει ήδη θέσει στη διάθεση των αρμοδίων του Δήμου και μέσω των οποίων αποδεικνύεται του λόγου του αληθές, ότι δηλαδή το site συνεχίζει καθημερινά να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κόσμου…
KalamataTimes
«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο;